"Be weird.Be random.Be who you are.Because you never know who would love the person you hide."

miercuri, 5 iunie 2013

Jurnal partea I

M-am gandit sa iti scriu.Sa fac un jurnal in care sa scriu trairile mele alaturi de tine.

Si da poate ca eu inca mai cred in acea poveste in care amandoi vom muri imbratisati la o varsta la care vom fi inconjurati de nepoti , spunandu-le mare noastra poveste de iubire

Si asa incepe totul..





*

Tu.Un necunoscut atat de familiar mie.
Un simplu baiat , ce provine dintr-o familie a carui nume are o rezonanta puternica pentru oricine.
Stiu ca toti te-au privit intotdeauna deosebit dar pentru mine ai fost doar acel suflet pe care mereu l-am privit nestiind ca imi esti predestinat pentru o viata.

Si am mers ca doi necunoscuti aruncand cate o privire si un salut.

Anul 2008 .
Te-am privit si m-ai privit cu instrainare .Nu am cum sa nu recunosc ca ochii mei te-au privit de atunci altfel insa mintea mea a adus toate argumentele pentru care sa nu cred in ceea ce poate inima mea a dat nastere.
Anii au trecut iar imaginea ta a ramas aceea a unui baiat ciufulit care-mi vorbea candva despre o alta dimensiune a relatiilor.

Anul 2011.
Unii ar numi trecutul doar trecut si poate ca doar crampeie din el le-ar aminti dar eu resimt fiecare secunda a acelor 3 zile atunci cand imi las loc pentru a te admira .
Imi amintesc de la timbrul vocii pe care l-ai avut atunci cand ai spus "Buna !" , privirea indiferenta chiar si rasuflu de dupa.
Imi amintesc instrainarea de incipit si lumina ochilor tai care atunci cand a fost pentru mine , am simtit-o.
Imi amintesc prima atingere a trupurilor noastre  , primul zambet care mi-a umplut sufletul de soare.
Iti pot enumera in pagini tot ceea ce ai fost atunci pentru mine insa nu stiu in ce clipa m-am indragostit de tine,cel pe care il vreau in viata mea pentru totdeauna.
Si ne-am lasat imbatati de frumosul noptii , de lumina marii , lunii si a stelelor.
Atunci cerul ne-a unit.

Nu am sa uit niciodata acel tremur pe care l-am simtit atunci cand ne-am unit privirile pentru prima data intr-un alt sens , intr-o alta dimensiune.
Te-am privit , te-am dorit.Te-am vrut pentru mine iubitule din clipa in care am vazut prima stea cazatoare.
Sa nu uiti , tu ai fost acea dorinta!

**









"Şi ai să citeşti zilnic de acum înainte, luni, ani, secole 
ceea ce se petrece în sufletul meu,
 dacă nu vii să-mi iei mâinile
 şi să descoperi în ochii mei
 marea dragoste pe care mi-ai sădit-o
 şi pe care nu poţi s-o fărâmi orice ai face,
 pentru că e opera ta, 
nu a mea."
Invitatie la vals-Mihail Drumes




 Jurnal partea a II-a

Un comentariu: