"Be weird.Be random.Be who you are.Because you never know who would love the person you hide."

marți, 2 iulie 2013

Jurnal partea a IX-a

"Râsul nostru se rostogolea împreuna; parca alergam cu aceiasi pasi, parca saream pe aceleasi pietre, pe drum de munte" 
*



Este inca o zi de sarbatoare.

Pana acum nu m-am oprit niciodata intr-o astfel de zi, sa cercetez fiecare clipa a noastra , sa privesc drumul pasit de noi.
Nu vreau sa scriu din nou despre dimensiunea iubirii mele pentru tine pentru ca azi imi doresc sa-mi amintesc faptul ca ai fost ales de Acela pentru mine.Si ce bucurie mai mare poti avea atunci cand privesti spre acela pe care ti-l doresti toata viata si el coincide cu  Voia Aceluia de sus.
E acea siguranta a sufletului.E acel cadou pe care ti-l doreai cel mai mult si il primesti chiar daca nu il meriti.Cum pot sa aleg cuvinte potrivite pentru a multumi ca te-a lasat langa mine si ca are un scop .Te anunt ca eu cred cu desavarsire ca esti acela care pe acest pamant are responsabilitatea de a ma mangaia , sprijini , iubi , lauda, certa .Ai grija de mine, de sufletul meu si neconditionat vei fi rasplatit prin mine.
Cred ca acum suntem pe acel drum si ca privim spre ceea ce El are pregatit pentru noi.
Am stiut mereu ca lucrurile intre noi nu sunt intamplatoare si in greseala mea te-am iubit de multe ori doar in firea lumii insa acum...simt princiarul plan care defineste iubirea noastra.
**
In marea nenorocire a lumii, noi suntem fericiti.




"Ma aflam pe marile înaltimi, 
pe piscurile celor putini, îndragostita..."









5 comentarii:

  1. Reusesti a fi pozitiva in aceasta postare. Bravo.
    Dar, oricum, simt si durere.

    RăspundețiȘtergere
  2. "M-am gândit ca poate aceasta destramare dulce, aceasta încatusare placuta, pâna la durere, aceste aripi care îmi cresteau trebuie sa fie ceea ce oamenii mari înteleg prin cuvântul "iubire", si o clipa mi s-a parut ca viata e numai mângâiere, cântec, iubire..."

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur așa de mult că ești fericită! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb!Ce e mai frumos pe lumea asta decat sa iubesti si sa fii iubit?:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Probabil sa te simti iubit in adevaratul sens fara sa te limitezi intr-o dimensiune a iubirii:)

    RăspundețiȘtergere